Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket szolgáltatásaink fejlesztésében. Továbbbi információ Elfogadom a sütiket
Termékek Menü

Tömegelés – nehezen hízó vagy?

A tömegelés nagyon egyszerű

Sokan próbálják megfejteni a tömegelés Szent Grálját, miközben olyan nincs. Nincsenek csodareceptek, mindössze annyit kell tenned, hogy folyamatosan több tápanyagot viszel be a szervezetedbe, mint amennyit elégetsz.

A tömegelés nagyon bonyolult

Ellentmondásosnak tűnhet a két alcím, pedig nem az. Valóban annyi a lényeg, hogy több legyen a bevitt tápanyag, mint az elégetett, viszont ezt annyi minden befolyásolja, hogy a tömegelés valójában ennek a megfejtésével kezdődik és ér véget.

A legtöbb sikertelen tömegelés két dolgon csúszik el. A rosszul megválasztott tömegnövelőn és/vagy helytelen táplálkozáson.

Az, ami jó másnak, az nem biztos, hogy jó neked és fordítva. Például az, aki minden nap órákat edz (te ne tedd), annak az energiafelhasználása jóval magasabb annál, mint aki hetente csak kétszer jár le a terembe. Az sem mindegy, hogy az edzés milyen intenzitású. Másik szemszögből nézve… például egy nehezen hízó alkat hiába próbálkozik olyan tömegnövelővel, amelyben alig van egyszerű szénhidrát. 3 dobozzal is betolhat belőle 1 hónapban, akkor sem lesz valódi eredménye.

Tömegnövelés a gyakorlatban

A tömegelés csak akkor működik, ha…

yes Megfelelő tömegnövelőt választasz.
yes Több kalóriát viszel be, mint amennyit elégetsz.
yes Rendszeresen, napi 5-7 alkalommal eszel.
yes Folyamatosan figyeled a testedet, és ha kell módosítasz például az adagon, vagy akár magán a tömegnövelőn.

Tömegelés nehezen hízóként

Persze tudjuk, beszélhetünk mi arról, hogy milyen szerencsés vagy amiatt, hogy bármit megeszel, az nem látszik rajtad. Hiszen te most pont azt akarod, hogy MINDEN meglátszódjon rajtad! Szerencsére van megoldás. Neked olyan tömegnövelőt kell választanod, amelynek magas a szénhidrát-tartalma, és a fehérjetartalma eközben 30% alatt marad, hiszen te a zsírosodás fogalmát nem is ismered. :)

Ehhez mi neked a Scitec Nutrition legendás JUMBO tömegnövelőjét ajánljuk, amely eddig több ezer ember sikeres tömegnövelésének volt az alfája és omegája. NAGYON FONTOS: Csak akkor válaszd, ha tényleg nehezen hízol! Hízékonyként pillanatok alatt olyan leszel, mint Lacibácsi a szomszéd kifőzdéből.

Páratlan hozzáadott érték

A Jumbo nemcsak azért jó, mert számodra ideális arányban tartalmazza a fehérjéket (tejsavófehérje) és a szénhidrátokat („6-CARB” szénhidrát-keverék). Hanem egyedülálló hozzáadott hatóanyagtartalma emeli igazán a többi hasonló termék fölé. A „CREA-BOMB” több összetevős kreatin-mátrixot, jelentős mennyiségű magnéziumot, 5 fajta kreatint, valamint BioPerint is tartalmaz!

Ezek így együttes hatásukkal szó szerint berobbantják a bulit, és végre elkezdesz nőni!

 

Jumbo tömegnövelő

 

Mennyi az annyi?

Itt visszakanyarodunk oda, hogy a tömegnövelés nem egy egzakt tudomány. A jól beállított tömegnöveléshez ismerned kell a szervezetedet, és a naponta bevitt tápanyagok mennyiségét ahhoz igazítani. Saját tapasztalatunk az, hogy 4-5 gramm szénhidrát/testsúlykilogramm alatt nem nagyon lehet tömegelni, viszont a pontos számokat csak te tudod megállapítani saját magadnak.

Ezért a legjobb módszer az, amit fent a 4. pontban már megfogalmaztunk. Figyeld a változást, mert a tömegnövelés nem egy kéthetes művelet, és ha azt látod, hogy a „gyárilag ajánlott” adagtól zsírosodsz, akkor nyugodtan csökkentsd a mennyiséget. Vagy ha valami közbejött, és le kell állnod az edzéssel, akkor is mérsékeld a szénhidrátbevitelt!

Enni, enni, enni

A tömegnövelő nem azért van, hogy nyakra-főre ezzel helyettesíts mindent. Sőt, igazából nem is javasoljuk étkezések helyett. A JUMBO leginkább edzés utánra való, hogy feltöltsd a glikogénraktárakat. Esetleg, ha valami miatt nem tudod időben beburkolni a szilárd ételt, akkor néha megmenthet, de semmiképp ne csinálj rendszert belőle!

ARANYSZABÁLY: Semelyik tömegnövelőtől nem fogsz önmagában nőni.  Ha nem teszed mellé a patent étrendet (megfelelő mennyiségű szénhidrát +fehérje, és mikrotápanyagok 5-7 étkezésre elosztva), akkor ne is vágj bele, és még véletlenül se vedd meg most 25% kedvezménnyel a 4400 grammos JUMBOT (összes íz)!

Viszont, ha komolyak a szándékaid, és nehezen mennek rád a kilók, akkor mindenképp javasoljuk, hogy akár több dobozzal is tárazz be belőle a tömegnövelős hónapokra.

Fontos lehet: A megnövekedett szénhidrátbevitel nem feltétlen von magával komoly fehérjebevitel csökkenést. Tömegelésnél átlagosan 3- 3,5 gramm fehérjével érdemes számolni testsúlykilogrammonként. Ez már nem csak regenerálja (2 g), hanem építi is az izmokat. Ehhez lehet tökéletes választás a 100% Whey Protein, amelynek 1850 grammos kiszerelését most csokis, vaníliás és fehér csokis ízesítésben 2+1 akcióban adjuk! Hármat teszel be a kosárba, de csak kettőért fizetsz.

Sok sikert és kitartást a terveidhez!