Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket szolgáltatásaink fejlesztésében. Továbbbi információ Elfogadom a sütiket
Menü

ÁLLÓKÉPESSÉG

Az állóképesség nem kalória kérdése – nem pusztán! Az állóképesség kulcsa a nagy szakértelemmel megtervezett edzés és étkezés. A cukros izotóniás italok kora leáldozott. Cukorra és folyadékra szükséged van, de csak kiegészítő jelleggel. Számtalan fontosabb tápanyag áll rendelkezésedre, ha valóban komoly eredményekre vágysz!

Tanácsaink állóképesség javításához

  1. Az állóképességi sportolók izomzatának is a fehérje az alap tápanyaga. Az izomzat energia termelő enzimei fehérjéből épülnek fel, és a kimerült, lestrapált izomzat fehérjét használ fel a regenerációhoz.
  2. Az állóképességi edzés  - főleg nem megfelelő tápláltság mellett - katabolikus hatással van az izomzatra. Használj gondosan megválogatott szabad aminosav készítményeket izomtömeged megóvására.
  3. Az állóképességi edzés nagy ellensége a túledzettség és a centrális fáradtság. Számtalan mikrotápanyag áll rendelkezésedre fáradtságod kezelésére! Olvass utána, kérd ki dietetikus tanácsát, figyeld a nagyokat! Meg fogsz lepődni az eredményeken!
  4. A kávé csak egy ízletes koffein forrás. Az edzés előtti energizáló pedig egy intelligensen összeállított tápanyag kombó, mely azt a célt szolgálja, hogy a következő 2-4 órában maximális teljesítményre legyél képes.
  5. Az állóképességi edzés alatt lemerítheted szénhidrát raktáraidat, és felhasználhatod a zsírszövetekben tárolt energiát. Mindkét energia termelő folyamat hatékonyabbá tehető célzottan alkalmazott tápanyagokkal, mikro-nutriensekkel.
Rendezés:
Nézet: